maandag 12 maart 2007

Eerste indrukken

De aftrap voor een hopelijk leerrijke stagetijd is gegeven. Vanmorgen fris begonnen, als een konijn op de plein. Inwijding in de wondere wereld der public relations betekent in eerste instantie even kopje ondergaan in een information overload.

Visie, normen, standaarden, tijdsplanning, databases, sjablonen... slikken. Al bij al viel het best mee. De sfeer is goed. Professionalisme en gezelligheid zijn niet per se dichotomieën.

Als ik jullie zo enthousiast hoor vertellen op msn, lijkt het me dat jullie ook wel kansen zien om te scoren. Succes!

Nog even verslagje voor ex-docent in spe schrijven en contactgegevens mailen. Ze zijn er precies fel op :-).

PS: KBC-Kjell had nog een beleggerscompetitietip. Ik ben alvast goed gevorderd in mijn beursbijbel ;-). De KBC-knaap zit echter bij de bron om tips te sprokkelen :-P. Dat dan weer wel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ah, blij te horen dat je (virtuele) portefeuille goed gevuld raakt. Ik, als enthousiaste stagiar, had stevig geïnvesteerd in KBC-aandelen. Bleek een grote fout, de naïveling die ik ben. Als het niet meer goedkomt, is er inderdaad nog altijd beleggerscompetitie.com ;)