zondag 18 februari 2007

1000 en 1 foutmeldingen

Microsoft heeft het op me gemunt omdat ik windows met een illegale key geïnstalleerd heb. Ik had een legale cd, maar kwijt gedaan. Cd’s die een mens 2 à 3 keer op een leven gebruikt zouden aan de binnenkant van zo'n pc kist vastgemaakt moeten worden. Het leven zou veel makkelijker zijn voor een gemiddelde chaoot.

In ieder geval, explorer opent enkel tekst van websites, zonder enige opmaak. Voor elk lettertje dat ik typ in de blogtekstverwerker volgt een scriptfoutmelding.
Doet goed, zo eens klagen. beloning voor het lezen, een filmpje:


6 opmerkingen:

Ruth & Johan zei

Fout!

Pieterjan zei

But oh so true...

Ik denk niet dat Apple per definitie beter is, maar Microsoft moet eens leren om betaalbare software te leveren die meteen ook doet wat het moet doen: werken.

Kim zei

Idd, foute boel. Heb vorig jaar hetzelfde voor gehad. Simpelweg omdat ik een Windows update had gedaan zei mijn laptop ineens: je werkt met een illegale versie. Mja, alsof ik dat nog niet wist :). Was mijn legale versie dus ook kwijt en heb dan eens geformateerd en er een illegale op gezet. Met het gevolg dat ik dus opnieuw een legale versie moeten kopen heb...zeer prijzig allemaal!

@pj: waar was je nu met zotte nacht :D

Kim zei

Wat de prijs van Windows Vista betreft (ook voor Jordy): het valt best wel mee hoor. Ga het gewoon in Duitsland halen bij snogard (www.snogard.de). Is niet ver rijden en loont wel de moeite.

Anoniem zei

Probleem van de foutmeldingen opgelost. Nu nog het dilemma tussen Mac en PC...

Timos zei

100 % PC, monopolist my ass. Zolang de knakkers van apple niet prijsvriendelijker worden, zullen ze de computerconsumentenmarkt niet overmeesteren (alhoewel die i-pod ook stevig doortelt).

Komt nog bij dat windows er met de paplepel ingegoten is. Ik suck in applebediening.

Die microsoftsjakies krijgen zo al van alle kanten wind tegen. Geef mij maar plane damn nasty monopoly besturing.