zondag 14 januari 2007

Geen tijd voor verveling

3 weken les scheiden studenten 3 PR nog van examens en stage. Geen weken van stilzitten. Almaar meer opdrachten vullen de dagen in mijn agenda (voornemen voor 2007: use an agenda, dag 14). Anders gezegd: minder tijd voor blogverhaaltjes. Vandaag tussen de eindwerkperikelen door toch nog eens posten.
Snooker
Gotta love it, het masters tornooi te Londen integraal uitgezonden door Eurosport. Groot voordeel aan deze sport is dat je niet voortdurend moet kijken om alles gezien te hebben. Ik ben geen lid van generatie Einstein, maar snooker kijken en voor school werken kan ik tegelijkertijd. Feest! Mijn favoriet, as always, Ronny O' Sullivan, alleen al omwille van zijn attitude. Go Ronny!

Edelman
Vandaag kreeg ik dankzij conversationblog een interessante studie in de gaten. A corporate guide to the global blogosphere vertelt een aantal erg interessante feiten over bloggers wereldwijd. Mijn interesse ging vooral naar pagina 18 en 19, Belgium. Twee opvallende punten. Belgen (14%) lezen minder blogs dan eender welke andere markt en van die 14% zijn er 43% respondenten die zich laten aanzetten tot actie. Dat is meteen het hoogste cijfer van alle markten (of landen). Interessante suggestie nog: Franstaligen lijken meer te bloggen dan Nederlandstaligen. Iets wat me vorig jaar reeds opviel tijdens het uitwisselingsproject met de studenten uit Charleroi, die opmerkelijk meer blogs onderhielden/onderhouden. Edelman blijft geloven in blogs, ondanks enkele sociale mediafiasco's, veroorzaakt door de knullen van dit agentschap.

Knobbelken II
Woensdag op doktersbezoek. De bult is een klier. Die is opgezwollen omdat mijn teen ontstoken is. Lichaamscommunicatie. Paar dagen antibioticum slikken en de dikke teen voldoende aandacht schenken zorgen ervoor dat de knobbel stopt met protesteren. Juij!

Leuven PS: Manne, rock it!

Geen opmerkingen: