maandag 8 januari 2007

Back on track

Geen nood trouwe lezer (of waren het er nu twee?), ik heb het bloggen niet opgegeven. De afgelopen weken waren er van weinig thuis zijn en van weinig voor het scherm zitten. Voldoende adempauze, we gaan er weer tegenaan.

Chip me
Heb ik nu niks nuttigs uitgericht tijdens de vakantie? Toch wel. De PRtalentenprijs geniet mijn aandacht haast dagelijks. Chiptuning voor mensen en wij zijn daar tegen. Een halve dag muffe boeken snuffelen in de bib heeft me een basis om op te bouwen gegeven. Stilaan tijd om die situatieanalyse eens in te blikken.

Interessant blog
Zelf heb ik dit jaar nog niet gepost. Andreas wist me vandaag te vertellen dat het not done is om na drie koningen nog nieuwjaarswensen aan te bieden. Back to gewoon doen dus. Hopelijk mag dit ook het sein zijn voor de lichtjesadepts om hun slingers uit bomen en struiken te plukken.
Niet posten is niet gelijk aan niet lezen. De blog van
digimedia amuseert me regelmatig met leuke nieuwsfeiten rond internet en technologie in marketing en media, zoals ze het zelf zeggen. Vandaag kon je er een interessant artikeltje lezen over de trends voor 2007. Wist jij al wat trysumers zijn?

Feedreader
In een eerdere post kwam bloglines reeds aan bod. Via deze website kan je onder andere URL's toevoegen (die RSS ondersteuning bieden) van blogs, waarvan je graag op de hoogte blijft. Op deze manier hoef je niet dagelijks naar alle blogs die je leest te surfen, updates vind je steeds op bloglines.
Zelf heb ik zo'n vijftiental feeds toegevoegd in vier categorieën. Zo zijn er blogs van vriendjes, over pr, over marketing en varia. In deze laatste enkel
stopdewegwerpwaanzin. En of ze gelijk hebben.

Knobbelken
Sinds enkele dagen is mijn lichaam in het bezit van een nieuw gadget. Ik weet nog niet wat het doet, waarom het gekomen is en of het nog wenst weg te gaan, maar als ik erop druk, antwoordt het met pijn. Een knobbeltje heeft zich genesteld in mijn liesstreek. Moest ik knobbel zijn, ik zou mij nu niet precies daar huisvesten. We weten echter van een zekere klasgenoot dat knobbels zich wel vaker op vreemde plaatsen manifesteren. En tout cas, als het vrijdag nog niet weg is, mag mijn dokter eens voelen. Kijk er al naar uit...

Geen opmerkingen: