zondag 10 december 2006

Fanta world

Innovatie. Een modewoord dat perfect samenvat waar mensen tegenwoordig naar snakken. (On)bewust voortdurend op zoek naar nieuwe dingen, nieuwe ervaringen. Wie eet er nog twee dagen na mekaar hetzelfde? Wie gaat er nog elk jaar op vakantie in Benidorm of met de frigobox onder de arm in geelgroene bermuda, richting Belgische kust om een dag zoute lucht te ademen?

Rebel. Geen betere manier om jezelf van anderen te onderscheiden dan ervaringen op te zoeken die eerder onwaarschijnlijk zijn en waar anderen niet eens aan denken tijdens de planning van hun gemiddelde zondag.

Differentiatie. Interessant om zien welke veelheid aan activiteiten, reisbestemmingen, maaltijden, drankjes,... aangeboden worden om het individugevoel te voeden. Zonder twijfel een positieve evolutie.

Verkrachting. Ondernemingen die willen meespelen in deze nieuwe behoeftevoorziening, doen er alles aan om vernieuwende producten op de markt te brengen. Gisteravond kreeg ik ook de behoefte, behoefte aan dürüm. Kebap Oriënt aan de Corner is steeds bereid deze behoefte voor mij te bevredigen. Wachtend op mijn bestelde lekkernij gluur ik naar de gesponsorde frigo. Fanta world Jamaica apple. Wat een looks, dat blikje straalt iets uit. Neem je me mee? Ongetwijfeld een smaaksensatie, dus samen met dürüm het zakje in, richting Diestersteenweg. Vier happen, de andalouse maakt zijn naam waar. Op hol slaande papillen trekken aan de alarmbel, er moet geblust worden. Doe je ding Fanta world... Bleh! De gedachte aan goedkope appeljenever en de weinig smaakvolle momenten die ik dankzij dat goedje meegemaakt heb, schieten door mijn hoofd. Neen, dank u. Het ligt niet eens aan de combi van kebap- en appelsmaak. Dit drankje mist zijn essentie, niet te drinken.

Alstublieft. Beste coca cola company, misschien is het aan te raden om zelf eerst te proberen een volledig blikje van een nieuw brouwsel uit te drinken, vooralleer jullie weer een marketinguitvinding op de markt brengen. Verkrachting van traditionele drankjes mag van mij alvast strafbaar worden. Zo, tijd voor een een goudgeel drankje dat altijd smaakt. Proost!


Geen opmerkingen: